Tiešsaistes apdāvinātības identificēšanas tests

Tests tika izstrādāts, lai palīdzētu bērnu vecākiem un skolotājiem novērošanas ceļā noteikt bērna iespējamo apdāvinātību. Šī testa saturs balstīts teorijā un pētījumos tā rezultātu nosaka algoritms. Tests sastāv no slēgta tipa jautājumiem ar atbilžu variantiem “jā” vai “nē”. Testa aizpildīšanas laiks mazāks kā 5 min. Tests sastāv no 40 jautājumiem, kas novērtē īpašas pazīmes, kas raksturīgas tikai apdāvinātiem skolēniem. Iespējams apskatīt aizpildīto testu vēsturi.

Kam tests paredzēts?

Tests paredzēts, lai noskaidrotu bērna iespējamo apdāvinātību. Testu aizpilda bērna vecāks vai skolotājs, pamatojoties uz savu novērojumu. Ņemot vērā Jūsu sniegtās atbildes, ar testa skrīninga palīdzību tiks izvērtēta atbilstība uzvedības modeļiem, kas raksturīga tikai apdāvinātiem bērniem un tiks novērtēta un atklāta Jūsu bērna apdāvinātības iespējamība. Atbildes tiek svērtas un nomērītas atbilstoši konkrētajai apdāvinātības relatīvajai pazīmei pamatojoties uz konkrētiem izlases statistikas datiem.

5 minūtes
2 atbilžu varianti
40 jautājumi
Tas, kas padara bērnu apdāvinātu, ne vienmēr ir labas atzīmes skolā, bet gan atšķirīgs skatījums uz pasauli un mācīšanās.
- Čaks Graslijs

Cenas

Individuālais tests (1 reize)

Piemērots vienam bērnam. Ātra un vienkārša veiktspēja tikai 5 minūšu laikā. Rezultāti palīdzēs identificēt bērna apdāvinātību.

Cena: 25 eur

Grupas tests (25 reizes)

Lielisks risinājums grupām vai klasei līdz 25 bērniem. Piemērots skolotājiem vai vecākiem ar vairākiem bērniem.

Cena: 200 eur

Iestādes tests (200 reizes)

Piemērots jebkurai organizācijai, kas ikdienā strādā ar bērniem. Nodrošina līdz 200 testa izpildes reizēm, lai veiktu plašu skolēnu novērtējumu.

Cena: 2000 eur

Ko jūs cerat iegūt no testēšanas?

Tas ir jautājums, kas vecākiem un skolotājiem jāuzdod sev tad, kad tiek aktualizēta tēma par bērna iespējamu apdāvinātību.

Pārāk bieži vecāki jautā par testēšanu kā pēdējo risinājumu, kas, viņuprāt, atrisinās visas viņu apdāvināto bērnu problēmas, bet tā nebūt nav.

Pirms izlemjat diagnosticēt apdāvinātību, kas prognozē bērna intelektuālā un radošā spēju potenciāla attīstību, noteikti ir vērts padomāt, ko ar to iesāksiet tālāk, kā veidosiet bērna unikālo spēju attīstības procesus izglītības kontekstā un citās viņa ikdienas izziņas aktivitātēs nākotnē.

Vai man vajadzētu pārbaudīt bērna apdāvinātību? Kāpēc pārbaudīt?

Neatkarīgi no rezultāta, novērtējums sniedz bērna komplekso kognitīvo spēju un potenciālu kopumu – informāciju, kas palīdz gan vecākiem, gan skolotājam orientēties gan pašreizējās, gan nākotnes izglītības vajadzībās.

Apdāvinātības pārbaude var atklāt svarīgu informāciju par bērnu. Tas citos gadījumos novērš aizdomas par neprasmīgu vecāku audzināšanu, nodrošinot pamatu svarīgu lēmumu pieņemšanai par bērna nākotni. Lēmums par to, vai bērnam vajadzētu veikt apdāvinātības testu ir atkarīgs no Jūsu vispārējiem mērķiem un jautājumiem, uz kuriem meklējat atbildes. 

Kad man vajadzētu pārbaudīt bērna apdāvinātību?

Attiecībā uz to, kad pārbaudīt bērnu, parasti tiek uzskatīts, ka testēšana visuzticamākā ir no bērna pieciem līdz piecpadsmit gadiem. Retākos gadījumos nepieciešams apdāvinātību pārbaudīt, pirms bērns ir gatavs uzsākt skolu, un jaunākā vecuma pārbaude var nesniegt pilnībā objektīvus rezultātus, taču to ir iespējams veikt. Bērnam augot, attīstoties, pilnveidojoties, testu rekomendējam veikt atkārtoti trīs gadu laikā no iepriekšējās testēšanas reizes.

gc618b4e9a22cdb8cefd679d5b785faf87c26c2278aaab0b275b226d1c51572c954b184e5796cdba6722a0f410955f1ebc15bb1378dee06424cb0fdb2834ce4bd_1280-2429633.jpg
"Jau no mazām bērna kājām Daniels apkārtējiem šķita atšķirīgāks no pārējiem, viņa reizināšanas dotības reti kurš varēja pārspēt un emociju uzvirdumus tāpat. Aizpildot tiešsaistes apdāvinātības identificēšanas testu noskaidrojās, ka Daniels ir apdāvināts. Tagad uz bērnu raugāmies citādāk, piedāvājot personalizētāku pieeju interešu pulciņos, skolas ikdienā un ikdienas audzināšanā."
Ilvija
Daniela mamma
"Neformāls apdāvinātības identifikācijas (tests) ir labākais risinājums, ja domājat, ka jūsu bērns ir radošs, sociāli vai fiziski apdāvināts, jo formālie testi šīs spējas nenovērtē."
Artūrs
Paulas tētis
"Identificējiet apdāvinātus skolēnus savā skolā un izveidojiet pielāgotas bagātināšanas mācību programmas, lai apmierinātu viņu mācīšanās un vajadzības. Palīdziet saviem apdāvinātajiem un talantīgajiem skolēniem realizēt viņu potenciālu nākotnē!"
g6b92d5100476d9572d20306f8642108f2ffc38423d52b80786f0c8ff22e63ee78c980a983eef14e71e4f3f2a72c75d7b_1280-89194.jpg
Māra
Skolotāja

Atklājiet bērna potenciālu ar apdāvinātības identificēšanas testu!